Přední poskytovatel operativního leasingu nově představuje oddělení Business Transformation, které bude mít za úkol zavádět strategické a organizační změny vedoucí k vyššímu výkonu a efektivitě. Do vedení týmu přichází Petr Štěpán, který za sebou má více než 14 let zkušeností v oblasti financí a bankovnictví.
Novopečený Business Transformation Director se v minulosti podílel na transformaci české pobočky francouzské banky BNP Paribas Personal Finance SA. Ze splátkové společnosti Cetelem se v rámci transformačního projektu stala digitální banka Hello Bank! Následně se Petr Štěpán přesunul na pozici Head Of Customer Service kde mimo jiné vedl celkovou transformaci kontaktního centra. „Transformace zákaznického centra byla komplexním projektem zahrnujícím oblast zaměstnaneckou - změna lokace, personální stabilizace, mzdové revize a školení; v klientské oblasti jsme implementovali nové digitální kanály pro komunikaci s klientem; a v neposlední řadě oblast nákladová zahrnovala efektivní využití lidských zdrojů, Self-Care odbavení zejména repetitivních kontaktů, robotizaci a automatizaci procesů.“ přibližuje Petr Štěpán.
A jak vidí Petr Štěpán své nové působiště? „Jsem nadšený, že se mohu podílet na dalším rozvoji Arvalu a tím plynule pokračovat ve službách skupině BNP. S plným vědomím všech úspěchů, kterých společnost pod vedením Aleše Poláka v posledních letech dosáhla, a z toho plynoucí odpovědnosti, věřím, že moje role a zejména celé naše oddělení pomohou společnosti k udržitelnému růstu a rozvoji také v dalších letech.“
Arval se tímto krokem ještě více angažuje v neustálém zlepšování svých služeb a procesů, aby tak dokázal efektivněji reagovat na měnící se požadavky trhu a očekávání zákazníků.
Co všechno Business Transformation obnáší?
Úkolem nového oddělení bude identifikace, naplánování a implementace nových strategií a procesů, které společnosti umožní lépe reagovat na měnící se podmínky na trhu.
„Jedním z našich prvních úkolů je podpořit růst retailového businessu, který bude opřen o dostatečně kvalitní a robustní proces,“ říká Petr Štěpán. Následovat bude práce na strategiích s ohledem na dlouhodobé cíle a na to navazující definování konkrétních kroků a opatření. „Od nového týmu Business Transformation si slibujeme zdokonalení našich procesů a celkové zvýšení efektivity,“ uvádí generální ředitel Arvalu Aleš Polák.
V Arvalu roste retail
Zatímco u firemních zákazníku si Arval drží stabilní pozici, růst zaznamenává zejména v rámci oddělení Retail, které se orientuje na fyzické osoby, živnostníky a malé firmy do deseti zaměstnanců. Jedním z cílů společnosti je i nadále přibližovat operativní leasing jako možnost financování běžným řidičům. Tato snaha jde ruku v ruce s postupným zaváděním elektromobility nejen do firemních flotil, ale i do domácností. Společnost, která v létě oslavila 20 let své existence, se zaměřuje také na zlepšení dostupnosti servisu a rozšiřování partnerské sítě.