Je Váš vůz či okno poškozené? Nemůžete jet dál?
Informujte Arval o poškození svého vozu
Škodu vždy nahlaste Arvalu co nejrychleji. Je možné tak učinit, vyplněním online formuláře ZDE nebo telefonicky.
V závislosti na situaci zvolte jednu z níže uvedených možností a zjistěte, co musíte udělat.
-
Nemůžete jet dál
V případě poruchy nebo nehody, kvůli kterému nemůžete pokračovat v cestě, volejte naši asistenční službu Arval Assistance.
Arval Assistance je zde nonstop, 24/7 na tel. čísle: +420 221 586 680
-
Poškození s účastí třetí strany
Pokud se na škodě podílí další strana, vyplňte společně formulář "Záznam o dopravní nehodě".
Pořiďte fotodokumentaci situace, abyste se vyhnuli následným sporům. Aby Vaše vozidlo mohlo být opraveno, je nezbytné abyste pojistnou událost nahlásili neodkladně také společnosti Arval. Bez obdrženého hlášení nedá Arval souhlas s opravou vozidla.
-
Poškození Vašeho vozu (bez účasti třetí strany)
Pojistnou událost můžete nahlásit pomocí tohoto ONLINE FORMULÁŘE.
Po nahlášení události Vás bude kontaktovat profesionálně vyškolený pracovník, který Vám poskytne následující služby:
- výběr servisního místa pro opravu vašeho vozidla
- poradenství (pomoc při řešení nesnází s pojistnou událostí)
Zkušení pracovníci jsou vyškoleni tak, aby byli ihned schopni s volajícím konzultovat nejrůznější problematiku spojenou s provozem vozidla.
V případě potřeby jakýchkoliv dalších informací kontaktujte naši linku pro řidiče:
Po-Čt: 8:00-17:30
Pá: 8:00-17:0 -
Došlo k poškození Vašeho okna
Arval Glass Service (AGS) je projekt společnosti Arval CZ, který přináší nový rozměr a úroveň servisu při opravách čelních skel.
Arval CZ zajišťuje svým klientům využití rozsáhlé sítě servisů svých smluvních partnerů:
AGC Glass Czech
GFB autosklo servis
Nejdůležitější při poškození skla je jeho rychlá oprava.
Opravy jsou homologovány a jsou v souladu se Zákonem o podmínkách provozu vozidel na pozemních komunikacích a akceptovány STK.
Náklady na opravy scelením jsou výrazně nižší a pozitivně ovlivňují výši škodného průběhu.
Výhodou opravy je, že nedochází k zásahu do originální výbavy vozidla, jako jsou kamerové a měřící systémy vozidla a veškeré nastavení výrobcem vozidla.
Postup:
1) V případě poškození skla nahlaste pojistnou událost na skle prostřednictvím ON-LINE formuláře.
2) Po nahlášení pojistné události budete kontaktováni pracovníkem Arvalu pro doporučení vhodného servisního místo pro zajištění opravy.
Vybraný servis následně kontaktuje řidiče s tím, že:
1) sám si zvolí termín a čas opravy
2) vozidlo je od něj vyzvednuto a po opravě vráceno na původní místo (v případě drobných oprav i s možností vyřešení na místě)
3) při opravě scelením trvá oprava do 60 min., při výměně skla trvá oprava 4-6 hodin
4) nad rámec opravy je vozidlo umyto a vyčištěno suchou cestou
Servis rovněž zajistí prohlídku vozu pojišťovnou s garancí ceny příslušné likvidující pojišťovny.
Nadstandardní služby poskytnuté vybraným opravcem Vám zjednoduší řešení události a umožní rychlý návrat vozidla na silnici.
Proč Arval?
BANKOVNÍ ZÁZEMÍ
Jsme součástí jedné z největších bank na světě - BNP Paribas.
ACCOUNT TEAMY
Adresné a odpovědné řešení požadavků s osobním přístupem.
CHYTRÉ APLIKACE
Chytré aplikace nejen pro vás, ale i vaše řidiče
KONZULTATIVNÍ PŘÍSTUP
Neprodáváme, hledáme řešení. Snižujeme náklady a optimalizujeme.