SALES TEAM MANAGER RETAIL

Praha - hlavní město
Full-time
Pracovní kategorie:
Retail
Vaše cíle:

Baví Tě obchod, staráš se rád o klienty, chceš se podílet na obchodních úspěších a máš zkušenosti s vedením týmu lidí? Pak hledáme právě Tebe.

Požadovaná dovednost:

CO TĚ OPRAVDU ČEKÁ:

  • Budeš odpovědný za vedení, podporu a motivování týmu obchodníků, kteří se snaží využít každou obchodní příležitost, ať už od potencionálního nebo stávajícího zákazníka v rámci maloobchodního prodeje produktu operativní leasing
  • Tvůj tým míří na malé firmy, živnostníky, ale i běžné uživatele operativního leasingu osobních nebo užitkových vozidel, který se v posledních letech těší neobvyklému zájmu
  • Budeš se podílet na stanovování prodejních strategiích, cílů a motivaci
  • Tvojí další náplní práce bude dohlížet na to, aby i klienti byli spokojení s našimi službami a dostali perfektní servis
  • Budeš mít možnost ovlivnit nástroje a procesy, tak aby vše běželo jak po drátkách občas i nějaké zajímavé projekty tě neminou.
  • Administrativa je součástí práce každého manažera, i tobě se nevyhnout reporty, statistiky a analýzy, ale na oplátku ti ukážou jak si na tom tvůj tým stojí
  • Motivace, školení, rozvoj týmu, ale i zábava je další součástí tvé rozmanité práce
  • Budeš spolupracovat s ostatními kolegy v rámci týmu i v rámci firmy

CO SE TI BUDE NA TÉTO POZICI OPRAVDU HODIT:

  • Máš ukončené středoškolské vzdělání s maturitou, VŠ výhodou
  • Min. 3 roky zkušeností ve světě obchodu, služeb a ideálně on-line prodeje
  • Máš analytické myšlení a umíš nastavit cíle, sledovat výsledky a interpretovat čísla
  • Vedl jsi malý nebo středně velký prodejní tým aspoň 3 roky  a víš jak jej povzbuzovat a motivovat
  • Rozumíš potřebám klientům a víš, že klient je vždy na prvním místě a umíš o tom přesvědčit i ostatní
  • Když se zrovna nedaří, neztrácíš hlavu, ale hledáš cestu jak z toho ven a tvůj tým jde za tebou
  • Autům rozumíš víc, než jen, že mají 4 kola a volant. Aspoň základní orientace v automobilovém průmyslu je výhodou
  • Víš, jak řešit problémy a umíš se vyjádřit (osobně, telefonicky, mailem), protože pracuješ na zákaznické zkušenosti
  • Uživatelská znalost MS Office (Excel, PwP, Outlook) v tvém životopise znamená, že s aplikacemi opravdu pracuješ
  • Baví tě přicházet s novými nápady, umíš je nasadit v praxi a nebojíš se riskovat

KDYŽ SE DOMLUVÍME, TAK TI NABÍZÍME:

  • Jistotu jako v bance, přátelské prostředí jako v rodinné firmě
  • Mnoho, opravdu mnoho zajímavé práce, u nás se prostě nikdo nenudí
  • Také hodně volna: 5-6 týdnů dovolené (čím déle u nás budeš pracovat, tím více budeš i odpočívat)
  • Možnost i HomeOffice, pokud ti to povaha tvé práce dovolí a také nadřízený
  • Stravenky a k tomu vitamínovou bombu 2x do týdne v podobě ovoce
  • Zprostředkujeme ti životní a úrazové připojištění a po roce příspíváme i na penzijní pojištění
  • 4 Sick Days ročně
  • 2x do roka příspěvek do Cafeterie, a pak už je na tobě, co si vybereš
  • MultiSport kartu za pouhých 375 Kč
  • Lítačku ti zadotujeme z 50 %
  • Výhodný operativní leasing pro zaměstnance
  • Výhodné ceny na produkty a služby, které nás živí (odkup auta, pneu atd.)
  • Možnost využití našeho CarSharingu pro zaměstnance
  • Investujeme do tvého vzdělávání a podporu kariérního růstu v rámci Arvalu
  • Oslavy, teambuildingy a další společné akce typu sportuj a bav se, protože je s námi i sranda

Pouze jeden soubor.
Limit 32 MB.
Povolené formáty: pdf, doc, docx, ppt.

Pouze jeden soubor.
Limit 10 MB.
Povolené formáty: pdf, doc, docx, ppt.

Potvrzuji, že jsem se seznámil/a s
s prohlášením společnosti Arval o ochraně osobních údajů a pochopil/a jsem je.

Souhlasím s použitím mých osobních údajů k zasílání marketingových sdělení (prostřednictvím e-mailu).