Vaše cíle:
Budeš profík na zákaznickou zkušenost a pomůžeš nám přizpůsobit firemní procesy očekáváním naších klientů. Zákazník pro tebe bude vždy na prvním místě a staneš se klíčovým hráčem při budování prozákaznické kultury.
- Dokážeš se vcítit do zákazníka a chápat jeho potřeby?
- Baví tě analyzovat procesy a hledat způsoby, jak je zlepšit?
- Chceš aktivně přispívat k budování prozákaznického prostředí?
Pokud si odpovíš 3x ANO, pak jsi náš člověk!
Požadovaná dovednost:
Co tě opravdu čeká:
- Mapování zákaznických cest – budeš analyzovat interakce zákazníků napříč různými kanály, klientskými segmenty (personami) a klíčovými touchpointy, aby se identifikovala místa ke zlepšení
- Analýza painpointů – odhalíš slabá místa v zákaznické zkušenosti a budeš pracovat na jejich odstranění
- Budování prozákaznicky orientované společnosti – budeš pomáhat nastavovat prostředí, kde je zákazník vždy na prvním místě
- Management kvality napříč organizací – dohlédneš na to, aby byly dodržovány vysoké standardy zákaznické zkušenosti
- Řízení klientských a řidičských průzkumů – budeš sbírat a analyzovat zpětnou vazbu pro další vylepšení našich služeb
- Management klientských stížností – nastavíš efektivní procesy pro jejich řešení a zajistíš, že zpětná vazba zákazníků bude využita k reálným změnám
- Analýza efektivity procesů – budeš se podílet na zlepšovacích činnostech ve spolupráci s projektovým oddělením
- Správa knihovny procedur – zajistíš kontrolu kvality a kompletnosti dokumentace své oblasti
Co se ti bude na této pozici opravdu hodit:
- Znalosti řízení kvality a zkušenosti s mapováním zákaznických cest sbíráš alespoň 2 roky
- Pečlivost, samostatnost a proaktivita při hledání řešení
- Výborné komunikační a prezentační dovednosti pro práci s týmy
- Schopnost nastavovat procesy, tvořit postupy a školit zaměstnance
- Dovednost budovat vztahy s provozními zaměstnanci i manažery, Ti usnadní prosazování změn
- Angličtina na dobré úrovni – využiješ pravidelně v komunikaci s regionálním Kvality týmem
- MS Office – tabulky, reporty a prezentace budou součástí tvé práce
Když se domluvíme, tak ti u nás nabízíme:
- Jistotu jako v bance, přátelské prostředí jako v rodinné firmě
- Mnoho, opravdu mnoho zajímavé práce, u nás se prostě nikdo nenudí
- Také hodně volna: 5-6 týdnů dovolené (čím déle u nás budeš pracovat, tím více budeš i odpočívat)
- Možnost i HomeOffice, pokud ti to povaha tvé práce dovolí a také nadřízený
- Stravenky a k tomu vitamínovou bombu 2x do týdne v podobě ovoce
- Zprostředkujeme ti životní a úrazové připojištění a po roce přispíváme i na penzijní pojištění
- 4 Sick Days ročně
- 2x do roka příspěvek do Cafeterie, a pak už je na tobě, co si vybereš
- MultiSport kartu za pouhých 375 Kč
- Lítačku ti zadotujeme z 50 %
- Výhodný operativní leasing pro zaměstnance
- Výhodné ceny na produkty a služby, které nás živí (odkup auta, pneu atd.)
- Možnost využití našeho CarSharingu pro zaměstnance
- Investujeme do tvého vzdělávání a podporu kariérního růstu v rámci Arvalu
- Oslavy, teambuildingy a další společné akce typu sportuj a bav se, protože je s námi i sranda