CUSTOMER JOURNEY MANAGER

Praha - hlavní město
Full-time
Job Family:
OPC and Quality
Vaše cíle:

Budeš profík na zákaznickou zkušenost a pomůžeš nám přizpůsobit firemní procesy očekáváním naších klientů. Zákazník pro tebe bude vždy na prvním místě a staneš se klíčovým hráčem při budování prozákaznické kultury.

  • Dokážeš se vcítit do zákazníka a chápat jeho potřeby?
  • Baví tě analyzovat procesy a hledat způsoby, jak je zlepšit?
  • Chceš aktivně přispívat k budování prozákaznického prostředí?

Pokud si odpovíš 3x ANO, pak jsi náš člověk!

Požadovaná dovednost:

Co tě opravdu čeká:

  • Mapování zákaznických cest – budeš analyzovat interakce zákazníků napříč různými kanály, klientskými segmenty (personami) a klíčovými touchpointy, aby se identifikovala místa ke zlepšení
  • Analýza painpointů – odhalíš slabá místa v zákaznické zkušenosti a budeš pracovat na jejich odstranění
  • Budování prozákaznicky orientované společnosti – budeš pomáhat nastavovat prostředí, kde je zákazník vždy na prvním místě
  • Management kvality napříč organizací – dohlédneš na to, aby byly dodržovány vysoké standardy zákaznické zkušenosti
  • Řízení klientských a řidičských průzkumů – budeš sbírat a analyzovat zpětnou vazbu pro další vylepšení našich služeb
  • Management klientských stížností – nastavíš efektivní procesy pro jejich řešení a zajistíš, že zpětná vazba zákazníků bude využita k reálným změnám
  • Analýza efektivity procesů – budeš se podílet na zlepšovacích činnostech ve spolupráci s projektovým oddělením
  • Správa knihovny procedur – zajistíš kontrolu kvality a kompletnosti dokumentace své oblasti

Co se ti bude na této pozici opravdu hodit:

  • Znalosti řízení kvality a zkušenosti s mapováním zákaznických cest sbíráš alespoň 2 roky
  • Pečlivost, samostatnost a proaktivita při hledání řešení
  • Výborné komunikační a prezentační dovednosti pro práci s týmy
  • Schopnost nastavovat procesy, tvořit postupy a školit zaměstnance
  • Dovednost budovat vztahy s provozními zaměstnanci i manažery, Ti usnadní prosazování změn
  • Angličtina na dobré úrovni – využiješ pravidelně v komunikaci s regionálním Kvality týmem
  • MS Office – tabulky, reporty a prezentace budou součástí tvé práce

Když se domluvíme, tak ti u nás nabízíme:

  • Jistotu jako v bance, přátelské prostředí jako v rodinné firmě
  • Mnoho, opravdu mnoho zajímavé práce, u nás se prostě nikdo nenudí
  • Také hodně volna: 5-6 týdnů dovolené (čím déle u nás budeš pracovat, tím více budeš i odpočívat)
  • Možnost i HomeOffice, pokud ti to povaha tvé práce dovolí a také nadřízený
  • Stravenky a k tomu vitamínovou bombu 2x do týdne v podobě ovoce
  • Zprostředkujeme ti životní a úrazové připojištění a po roce přispíváme i na penzijní pojištění
  • 4 Sick Days ročně
  • 2x do roka příspěvek do Cafeterie, a pak už je na tobě, co si vybereš
  • MultiSport kartu za pouhých 375 Kč
  • Lítačku ti zadotujeme z 50 %
  • Výhodný operativní leasing pro zaměstnance
  • Výhodné ceny na produkty a služby, které nás živí (odkup auta, pneu atd.)
  • Možnost využití našeho CarSharingu pro zaměstnance
  • Investujeme do tvého vzdělávání a podporu kariérního růstu v rámci Arvalu
  • Oslavy, teambuildingy a další společné akce typu sportuj a bav se, protože je s námi i sranda

Pouze jeden soubor.
Limit 32 MB.
Povolené formáty: pdf, doc, docx, ppt.

Pouze jeden soubor.
Limit 10 MB.
Povolené formáty: pdf, doc, docx, ppt.

Potvrzuji, že jsem se seznámil/a s
s prohlášením společnosti Arval o ochraně osobních údajů a pochopil/a jsem je.

Souhlasím s použitím mých osobních údajů k zasílání marketingových sdělení (prostřednictvím e-mailu).